Pages

Monday 22 June 2009

I'm Trying...Don't Laugh

Nuff said at the title, try not to laugh. I'm trying to compose in BM k...
***********************************************

Actually tak tau la nak cakap apa kat entry ni. Tapi kalau sesapa yg dah baca aku punye mini profile kat belah kanan tu------>, you all akan tahu aku ni aspiring entrepreneur..(Hadoi...hancus tol, memang tak boleh la nak speaking BM 100%, mesti nak ada rojak gak, sorry yerr...)

Anyway, aku tgh nak upload beberapa gambar benda2 yg aku nak jual. Basically, apa yg ada dlm stok sekarang adalah beberapa deco items dari Sarawak, e.g pasu2 dan table lamp pattern etnik dari Sarawak. Juga table runner yg boleh gak digantung jadik wall deco sebab siap ada dianyer hanger. Very nice!!!

In addition, bersempena dengan bulan Ramadhan (and op kos sbb dah nak Raya!!) aku akan jadik distributor beberapa jenis biskut, as well as kek roll dari Sarawak. Once dah dapat gambar and sample semua insya-Allah akan di up kan kat blog ni..

In the meantime, ampun ye aku cakap memang rojak. As long as everyone can understand dah le...

No comments:

Post a Comment

What say you..